Cù a diffusione di a cultura di l'animali, "esse ghjovanu è avè i misgi è i cani" hè diventatu una ricerca cumuna trà l'amatori di l'animali in u mondu.Fighjendu à u mondu, u mercatu di cunsumu di l'animali hà ampie prospettive.I dati mostranu chì u mercatu globale di animali domestici (cumpresi i prudutti è i servizii) pò ghjunghje à quasi $ 270 miliardi in 2025.
|Stati Uniti
In u mercatu glubale, i Stati Uniti sò u più grande paese in l'allevamentu è u cunsumu di l'animali, cuntendu u 40% di l'ecunumia glubale di l'animali, è a so spesa di cunsumu d'animali in 2022 hè finu à 103,6 miliardi di dollari.A rata di penetrazione di l'animali domestici in e famiglie americane hè più altu di u 68%, cù u più altu numeru di animali domestici essendu i misgi è i cani.
L'elevata rata di crescita di animali domestici è a freccia di cunsumu elevata furnisce un spaziu di crescita enormu per u cummerciu elettronicu transfruntier Chine per entra in u mercatu di l'economia di l'animali di i Stati Uniti.À u listessu tempu, sicondu i tendenzi di Google, Pet cage, cane bowl, cat bed, pet bag è altre categurie sò spessu cercati da i cunsumatori americani.
|Auropa
In più di i Stati Uniti, l'altru mercatu maiò di cunsumatori di animali in u mondu hè l'Europa.A cultura di l'allevamentu di l'animali hè assai populari in Europa.A cuntrariu di e regulazioni domestiche di l'allevamentu di l'animali domestici, l'animali in Europa ponu entre in ristoranti è imbarcate in treni, è parechje persone cunsidereghjanu l'animali cum'è membri di a famiglia.
Trà i paesi europei, i pruprietarii di animali in u Regnu Unitu, in Francia è in Germania anu u più altu cunsumu per capita, cù i britannichi chì spende più di £ 5,4 miliardi annu in i prudutti di l'animali.
|Giappone
In u mercatu asiaticu, l'industria di l'animali di l'animali hà iniziatu prima in Giappone, cù una dimensione di u mercatu di l'animali domestici di 1597,8 miliardi di yen in 2022. Inoltre, secondu l'Indagine Naziunale di Alimentazione di Cani è Gatti in 2020 da l'Associu di l'Animali Animali di u Giappone, u numeru di i cani è i misgi in Japan hà da ghjunghje sin'à 18,13 millioni in 2022 (sclusing the number of Feral cat and dogs), ancu più u numeru di i zitelli sottu 15 anni in u paese (15,12 milioni da 2022).
I giapponesi anu un altu gradu di libertà in l'allevamentu di l'animali, è i pruprietarii di animali sò permessi di portà i so animali in libertà in spazii publichi cum'è supermercati, ristoranti, alberghi è parchi.U pruduttu di l'animali più famosu in Giappone hè i carretti di l'animali, cum'è ancu chì l'animali di l'animali ùn sò micca limitati à l'ingressu è l'esce di e spazii publichi, i pruprietarii anu bisognu di mette in i carretti.
|Corea
Un altru paese sviluppatu in Asia, Corea di u Sud, hà una dimensione considerableu di u mercatu di l'animali.Sicondu i dati di u Ministeru di l'Agricultura, l'Alimentazione è l'Affari Rurali (MAFRA) di l'Agricultura in Corea di u Sudu, à a fine di u 2021, u numeru ufficiale di cani è misgi in Corea di u Sud era 6 milioni è 2,6 milioni rispettivamente.
Sicondu a piattaforma di e-commerce coreana Market Kurly, e vendite di i prudutti di l'animali in Corea anu aumentatu da 136% annu in annu in 2022, cù snacks per animali senza additivi sò populari;Se l'alimentu ùn hè micca inclusu, e vendite di prudutti di l'animali di l'animali anu aumentatu da 707% annu in annu in 2022.
U mercatu di l'animali di l'Asia Sudueste hè in crescita
In u 2022, per via di frequenti epidemie di COVID-19, a dumanda di cura di l'animali di l'animali trà i cunsumatori in l'Asia Sud-Est hè aumentata drasticamente per riduce a depressione, allevia l'ansietà è u stress.
Sicondu i dati di l'indagine di iPrice, u voluminu di ricerca di Google per l'animali in l'Asia Sudueste hè aumentatu da 88%.Filippine è Malesia sò i paesi cù u più altu crescita in u voluminu di ricerca di animali.
Mercatu di l'animali di u Mediu Oriente di $ 2 miliardi
Affettatu da l'epidemie, a maiò parte di i guardiani di l'animali in u Mediu Oriente sò abituati à cumprà l'alimenti per l'animali è i prudutti di cura di l'animali nantu à e plataforme di e-commerce.Sicondu i dati di Business Wire, più di u 34% di i cunsumatori in Sudafrica, Egittu, Arabia Saudita è Emirati Arabi Uniti continuanu à cumprà prudutti di cura di animali è cibo da e plataforme di e-commerce dopu a pandemia.
Cù a crescita cuntinua di u numeru di animali domestici è l'altitudine di l'alimenti per animali domestici, hè stimatu chì l'industria di cura di l'animali in u Mediu Oriente valerà circa $ 2 miliardi da u 2025.
I venditori ponu sviluppà è selezziunà prudutti basati nantu à e caratteristiche di u mercatu di diversi paesi o regioni è l'abitudini di compra di i cunsumatori, coglie l'opportunità, è unisce rapidamente à a corsa di dividendi transfruntiera di i prudutti mundiali per animali domestici.
Tempu di Postu: Aug-03-2023