Perspettivi Globali di l'animali |L'ultimu rapportu nantu à l'industria australiana di animali domestici

Sicondu un sondaghju naziunale di a pupulazione di l'animali, l'Australia hà circa 28,7 milioni di animali, distribuiti trà 6,9 milioni di famiglie.Questu supera a pupulazione di l'Australia, chì era 25,98 milioni in 2022.

I cani restanu l'animali più amati, cù una pupulazione di 6,4 milioni, è quasi a mità di e famiglie australiane pussede almenu un cane.I misgi sò i secondi animali più populari in Australia, cù una populazione di 5,3 milioni.

gabbie di cani

Una tendenza cuncernante hè stata revelata in un sondaghju realizatu da u Fondu di Cuntribuzione di l'Hospital (HCF), a più grande cumpagnia d'assicuranza di salute privata di l'Australia, in 2024. I dati anu dimustratu chì i prupietari australiani di l'animali sò assai preoccupati per l'aumentu di i costi di cura di l'animali.U 80% di i rispondenti hà dichjaratu chì sentenu a pressione di l'inflazione.

In Australia, 4 di 5 pruprietarii di animali si preoccupanu di u costu di a cura di l'animali.Generazione Z (85%) è Baby Boomers (76%) sperimentanu i più alti livelli d'ansietà in quantu à questu prublema.

Dimensione di u mercatu di l'industria australiana di animali domestici

Sicondu IBIS World, l'industria di l'animali domestici in Australia avia una dimensione di u mercatu di $ 3.7 miliardi in 2023, basatu annantu à i rivenuti.Hè prughjettatu di cresce à un ritmu annu mediu di 4.8% da 2018 à 2023.

In u 2022, a spesa di i pruprietarii di animali domestici hè aumentata à $ 33,2 miliardi AUD ($ 22,8 miliardi USD / € 21,3 miliardi).L'alimentu rapprisenta u 51% di a spesa tutale, seguita da i servizii veterinari (14%), i prudutti è l'accessori per l'animali (9%), è i prudutti di salute per l'animali (9%).

A parte restante di a spesa tutale hè stata attribuita à servizii cum'è grooming è bellezza (4%), assicuranza per animali domestici (3%), è servizii di furmazione, cumpurtamentu è terapia (3%).

ghjoculi di cani

Status attuale di l'industria australiana di vendita di animali domestici

Sicondu l'ultima indagine "Australia's Pet" da l'Associazione Medica Australiana (AMA), a maiò parte di l'animali di l'animali sò venduti in supermercati è magazzini di animali.Mentre i supermercati restanu u canali più populari per l'acquistu di l'alimenti per animali domestici, a so popularità hè in calata, cù a rata di compra di i pruprietarii di cani da u 74% trè anni fà à u 64% in u 2023, è a rata di i pruprietarii di i gatti in diminuzione da u 84% à u 70%.Questa diminuzione pò esse attribuita à a crescente prevalenza di shopping online.


Tempu di post: 24-May-2024