I pruprietarii di cani mettenu maschere minuscule nantu à i so animali per via di u focu di coronavirus.Mentre Hong Kong hà riportatu una infezione di "bassu gradu" cù u virus in un cane domesticu, l'esperti anu dettu chì ùn ci hè attualmente alcuna evidenza chì i cani o i misgi ponu trasmette u virus à l'omu.Tuttavia, u CDC ricumanda chì e persone cun COVID-19 stà luntanu da l'animali.
"Ustà una maschera ùn hè micca dannosa", Eric Toner, un scientist in u Centru di Sicurezza Sanitaria di l'Università Johns Hopkins, hà dettu à Business Insider."Ma ùn hè micca prubabile di esse assai efficace à prevene."
Tuttavia, i funzionari di Hong Kong anu riportatu una infezione "debule" in un cane.Sicondu u Dipartimentu di l'Agricultura, a Pesca è a Conservazione di Hong Kong, u cane appartene à un paziente di coronavirus è pò avè avutu u virus in bocca è nasu.Il aurait montré aucun signe de maladie.
A malatia pò sparghje trà e persone à 6 piedi l'una di l'altru, ma a malatia ùn hè micca in l'aria.Hè diffusa per saliva è mucus.
A vista di un cane adorable chì mette a testa fora di un passegginu pò rallegrarà una ghjurnata affollata piena di ansietà di coronavirus.
Tempu di post: Jul-10-2023