RSPCA batte Dogs Trust & Kennel Club in cuncorsu di ipocrisia pulitica

LONDRA, Regnu Unitu - U dibattimentu hè furioso in tuttu u paese nantu à e mudificazioni pruposte à a Dangerous Dogs Act 1991, chì sia allargassi a lista di cani pruibiti per include a variante American Bully XL di u pitbull, o sguassate e regule specifiche per a razza, cum'è hè statu u casu recentemente.A dichjarazione cumuna da u Dog Trust è u Kennel Club hè simplicemente falsa.
"Semu felici chì u cuncorsu Westminster Dog of the Year si terrà in Victoria Tower Gardens in settembre 2023", hà dettu l'annunziu.
U Westminster Dog of the Year Competition ùn hè in alcun modu affiliatu à l'annuale Westminster Dog Show di l'American Kennel Club in New York City.
Invece, hè un cuncorsu di pupularità trà i membri di u Parlamentu chì participanu è i so cani.U publicu sceglie u so favuritu basatu nantu à e ritratti di i pulitici è i cani.
"Dapoi u 1992", cuntinueghja The Dogs Trust è Kennel Club, "Westminster Dog of the Year hà permessu à Dogs Trust è Dogs Trust di impegnà cù i parlamentari chì sò appassiunati di i cani.Dà una manu è identificà quelli chì sò pronti à allevà i cani.prublemi è risolvili.Politica di u Cunsigliu ".
Dogs Trust, u Kennel Club, u RSPCA, Battersea Dogs and Cats Home è l'Associazione Veterinaria Britannica sò longu sustinienzii principali di abrogà a Dangerous Dogs Act 1991, chì si chjamanu l'Alleanza di Control di Cani.
Una caratteristica centrale di a Legge di Cane Periculu di u 1991 era l'applicazione lassa di a prohibizione naziunale di quattru razzi pitbulli "stranieri" è e so varianti: u Bulldog Americanu, Dogo Argentino, Fila Brasilien è Tosa Japanese.
Bulldogs identificati da qualsiasi altru nome, cumpresi Staffordshire Terriers, American Bullies (XL o altri), Bullmastiffs, Old English Bulldogs and Cutraws, è ancu Rottweilers è altre razze cunnisciute à risicu altu, sò sempre permessi in u Regnu Unitu è ​​sò diventati sempre più cumuni. .
Tuttavia, cum'è a maiò parte di i rifugi per l'animali in u paese, Dogs Trust, RSPCA è Battersea Dogs and Cats Home sò invasati da pit bulls è ùn sò micca capaci di truvà nimu per aduttà.
Cum'è a maiò parte di i rifugi per l'animali in i Stati Uniti, a gestione di Dogs Trust, RSPCA è Battersea Dogs and Cats Home sò cunvinti chì, s'ellu ponu sminuì a reputazione mortale di i pitbulli, puderanu mette in bonu tutti i so pitbulli attuali. case.
Owen Sharp, direttore generale di Dog Trust, hà dettu: "U cuncorsu Westminster Dog of the Year hè cumplettamente apuliticu;i ghjudici si focalizeghjanu nantu à i boni atti di u cane è a lealtà à u so patrone, piuttostu cà in a pulitica o l'opinione."Hè una ghjurnata divertente cù un missaghju impurtante in u so core - prumove i prublemi di benessere di i cani è incuraghjenu a pruprietà di i cani rispunsevule".
Sedici diputati chì cumpetenu in a cumpetizione di u 2023 posanu cù i so cani, cumprese cinque Labrador, dui Cocker Spaniel, dui Cocker Spaniel, un Jack Russell, un Spurlock, un Cavapoo, un Saluki è un Cairn Terrier.
I dui membri di u Cungressu chì anu participatu ùn posanu micca cù i cani, ma unu hà dettu ch'ella avia avutu dui spaniel.I dui parlamentari anu dettu chì permettenu à a Fundazione di Cani di sceglie un cane per elli, ma quellu cane, indipendentemente da a razza, ùn saria micca mostratu à l'elettori.
Nisunu di i cani figurati in u cuncorsu Westminster Dog of the Year 2023 sò pitbulli o qualsiasi altra razza generalmente cunsiderata periculosa.
Tuttavia, a dichjarazione cumuna di u Canine Trust è u Kennel Club hè assai luntanu da l'ipocrisia di l'avvertimentu "urgente" di u Royal SPCA di u 14 d'aostu 2023 in quantu à l'estensione di a Dangerous Dogs Act 1991.
Ryan Paton è Catherine Addison-Swan di GBNews cuncludi: "Sicondu a RSPCA, l'incidenti di morsi di cani anu aumentatu da 154% in l'ultimi 20 anni, cù 48 persone uccise in incidenti ligati à i cani trà 1989 è 2017. Di i 62 cani implicati. , Ci hè statu un aumentu di 154% in incidenti di morsi di cani per via di questu incidente.Di sti incidenti, 53 razzi ùn sò micca inclusi in a lista pruibita."
Prima, e statistiche di a RSPCA sò incomplete.L'animali 24-7 hà registratu dettagli di 63 attacchi di cani fatali in u Regnu Unitu dapoi l'entrata in vigore di a Dangerous Dogs Act 1991, chì implica 84 cani, 69 di i quali eranu pitbulli.
Ogni cane cù caratteristiche specifiche di a razza deve ancu esse pruibitu sottu a Legge di Cani Periculi, ma sta formulazione ùn hè mai stata infurzata.
U Royal SPCA hè ancu attualmente affruntatu una reclamazione di responsabilità, presentata in aprile 2023, chì cercava più di £ 200,000 in danni dopu avè amminatu Joanna Harris, di 49 anni, per avè criatu un cucciolo.U Bulldog Americanu chjamatu Kiwi hè in realtà un pitbull.Crowborough, East Sussex, dopu chì un omu di Nova Zelanda hà attaccatu duie altre donne.
Harris affirme chì l'attaccu precedente ùn hè micca statu rapportatu à ella.À principiu di settembre 2021, u neozelandese hà colpitu Harris cusì forte chì u so bracciu manca hè statu amputatu.
In una dichjarazione preparata in risposta à a demanda, a RSPCA hà dettu "evaluemu i bisogni di salute è di cumportamentu di l'animali prima di rimette in casa", aghjustendu chì "se u novu pruprietariu si senti infelice o inseguru", rinviarà u cane.
Tuttavia, Mark Dorr di u Daily Mail riporta: "A dichjarazione di Harris allega ancu chì quandu a Sra Harris hà dettu chì un kiwi hà pruvatu à muzzicà u 26 d'Agostu 2021 (a settimana di a settimana), a Corona hà impeditu à a SPCA di caccià u kiwi. da a Sra Harris" prima di l'incidentu in quale hè stata ferita."
Cum'è a RSPCA vende ancu l'assicuranza per i so cani rimpatriati, pò esse presumitu chì i feriti di Harris sò stati cuparti.
Invece, Peters hà scupertu, i "limitazioni di l'assicuranza per l'animali" di a RSPCA dichjaranu chì ùn pagarà alcuna pretesa per decine di razze, cumprese Bulldogs americani, Cani indiani americani, Pit Bull Terriers americani, Rottweilers americani, Staffordshire Terriers americani, Staffordshire Blue Bull irlandesi. Terrier., Irish Staffordshire Bull Terrier è Pit Bull Terrier ".
Inoltre, "hè a pulitica RSPCA chì ùn sarà micca pagatu alcuna pretesa per i cani" mischiati o incruciati cù una di queste razze ".
"L'ASPCA s'oppone à a pruibizione di l'American Bully XL", hà dettu Peters."Il s'agit d'un croisement entre l'American Pit Bull Terrier et serait interdit si les propriétaires de la race étaient interdits d'acquérir une assurance".
Un portavoce di RSPCA hà dettu à Peters: "A nostra assicurazione hè furnita da un terzu è sfurtunatamenti hè una pratica standard per escludiri una quantità di razze basatu nantu à i so fatturi di valutazione", hà scrittu Peters.
"Ùn pudemu micca cambià a lista di e razze escluse è l'alternativa ùn hè micca di furnisce una copertura".
L'economista Sam Bowman hà rispostu à Peters: "Se credenu veramente chì queste razze sò sicure è altre cumpagnie d'assicuranza sò sbagliate, allora a RSPCA pò aiutà furnisce l'assicuranza per questi cani.Offre assicurazioni per vincite più affari quandu i so cuncurrenti ùn anu micca.
Lawrence Newport, un pruduttore chì hà fattu recentemente un filmu nantu à attacchi di cani, hà aghjustatu: "Questa hè una ipocrisia flagrante.A RSPCA pensa chì questi cani sò periculosi ?
(Vede Newport Films quì: https://www.lawrencenewport.co.uk/p/why-are-so-many-children-dying-to.)
I sondaggi d'opinioni attuali mostranu chì circa 57% di l'elettori britannichi sò in favore di l'espansione di a lista di e razze pruibite sottu a Dangerous Dogs Act 1991 è di rinfurzà strettamente.
Questu hè statu longu u casu in Irlanda, induve ci sò stati quattru attacchi fatali di cani da u 2015, cumparatu cù 34 in u Regnu Unitu.
Brendan Keane hà spiegatu à l'Enniscorthy Guardian u 6 di dicembre di u 2022: "L'attu di cuntrollu di i cani hè statu introduttu in u 1986.
"Ùn ci hè micca regule contru à pussede i cani in Irlanda.Tuttavia, 11 razzi sò nantu à a lista pruibita, vale à dì chì ci sò restrizioni nantu à quale ponu pussede, induve ponu esse guardati è cumu si ponu esse cuntrullati in i lochi publichi.
"A lista di i cani pruibiti include: American Pit Bull Terrier, English Bull Terrier, Staffordshire Bull Terrier, Bull Mastiff, Doberman Pinscher, Rottweiler, German Shepherd, Rhodesian Ridgeback, Akita è Japanese Tosa.
"L'undicesimu cane nantu à a Lista Proibita hè classificatu cum'è Bandog, chì hè un incruciatu trà qualsiasi di i cani in a Lista Proibita sopra.
"XL Bully, ancu s'ellu ùn hè micca in a lista principale pruibita, hè classificatu cum'è ristrettu sottu a tag "Bandog".
"Tutti i cani nantu à a lista pruibita", hà cunclusu Keene, "devonu esse musullati è in guinzaglia in ogni mumentu in publicu.A leash deve esse forte è corta - micca più di sei piedi sei pollici di lunghezza.Questi cani anu da purtari ancu una correa.collare cù l'infurmazioni di cuntattu di u pruprietariu ".
Filed Under: Propaganda, Organizzazioni Animali, Allevamentu, Attacchi di Cani, Cani, Cani è Gatti, Europa, Feature Home Bottom, Isule, Legge è Politica, Obituarii è Memoriali, Necrologi (umani), Regnu Unitu, Stati Uniti Tagged With: Battersea, Alliance for Dog Control, Joanna Harris, Lawrence Newport, Merritt Clifton, Owen Sharp


Tempu di Postu: Oct-06-2023