Inflazione senza paura: Spending Consumer on Pet Products in i Stati Uniti ùn fala micca, ma cresce

Sicondu i recenti dati di ricerca di i cunsumatori nantu à più di 700 pruprietarii di animali domestici è un'analisi cumpleta di "2023 Annual Retail Trends Observation" di Vericast, i cunsumatori americani anu sempre una attitudine pusitiva versu a spesa di categuria di l'animali in fronte à i prublemi di inflazione:

I dati mostranu chì u 76% di i prupietari di l'animali vede i so animali cum'è i so figlioli, in particulare millennials (82%), seguitu da Generation X (75%), Generation Z (70%) è Baby Boomers (67%).

ghjoculi di cani

I cunsumatori in generale crede chì u budgetu di spesa per e categurie di l'animali di l'animali aumenterà, in particulare in quantu à a salute di l'animali, ma speranu ancu di risparmià soldi quant'è pussibule.Circa u 37% di i cunsumatori indagati cercanu sconti nantu à l'acquisti di animali, è u 28% participanu à i prugrammi di fidelizazione di i cunsumatori.

Circa u 78% di i rispondenti hà dichjaratu chì in quantu à e spese di cibo per animali è snack, sò disposti à investisce più bilanciu in 2023, chì indirettamente indica chì alcuni cunsumatori puderanu esse interessatu in prudutti di qualità superiore.

U 38% di i cunsumatori anu dichjaratu chì sò disposti à spende più in prudutti di salute cum'è vitamini è supplementi, è u 38% di i rispondenti anu dettu ancu chì spenderanu più in i prudutti di l'igiene di l'animali.

Inoltre, u 32% di i cunsumatori compranu in i principali magazzini di marca di animali, mentre chì u 20% preferiscenu cumprà prudutti di l'animali per via di i canali di e-commerce.Solu u 13% di i cunsumatori anu manifestatu a so vuluntà di cumprà in boutique di animali lucali.

Circa u 80% di i pruprietarii di l'animali utilizanu rigali o metudi speciali per commemorate l'anniversariu di i so animali è e vacanze in relazione.

Trà i travagliadori remoti, u 74% pensa à investisce più budgetu per cumprà ghjoculi per animali o participà à attività di animali.

PET_mercado-e1504205721694

À l'avvicinamentu di e vacanze di fine di l'annu, i venditori anu bisognu di valutà cumu trasmette u valore cummerciale à i pruprietarii di animali ", hà cummentatu Taylor Coogan, un espertu in l'industria di l'animali di Vericast.

Sicondu l'ultime dati di spesa per animali da l'Associazione Americana di i Prodotti Pet, ancu chì l'impattu di l'incertezza ecunomica persiste, u desideriu di a ghjente di cunsumà ferma alta.A vendita di i prudutti di l'animali in 2022 era di $ 136,8 miliardi, un aumentu di quasi 11% cumparatu cù 2021. À mezu à elli, a spesa per l'alimentu per l'animali è i snacks hè di circa $ 58 miliardi, chì hè à l'altu livellu di categuria di spesa è ancu una crescita significativa. categuria, cù una crescita di 16%.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2023